Nadat je de bestelling hebt geplaatst, is het helaas niet meer mogelijk om iets aan je winkelwagen toe te voegen of te verwijderen, omdat alle bestellingen direct naar ons logistiekcentrum worden doorgestuurd.
Als de bestelling nog niet verzonden is, kun je deze eenvoudig annuleren en een nieuwe bestelling plaatsen.
Mijn bestelling – veelgestelde vragen
Mijn bestelling – FAQ’s
Heb je al gecontroleerd of deze e-mail misschien in je spammap terecht is gekomen?
Als dat niet het geval is, vul dan eenvoudig het contactformulier in. Wij zorgen er dan meteen voor dat je alle informatie ontvangt die je nodig hebt.
Je kunt ons het beste een e-mail sturen naar info[at]caamate.de met het verzoek om annulering.
Bij het verzenden van je bestelling ontvang je van ons een e-mail met het trackingnummer. Met dit nummer kun je je pakket volgen.
Als je artikel beschadigd aankomt of er sprake is van een ander gebrek, stuur ons dan een foto van het probleem en het bijbehorende bestelnummer naar info[at]caamate.de. Ons supportteam zorgt dan zo snel mogelijk en zorgvuldig voor je verzoek.
Adreswijzigingen kunnen alleen worden doorgevoerd zolang je bestelling nog niet is verzonden. Stuur in dat geval een bericht met je volledige adres naar info@caamate.de.
Als het pakket al is verstuurd, kunnen er helaas geen wijzigingen meer worden aangebracht. In dat geval wordt het pakket binnen 14 dagen automatisch door DHL naar ons magazijn teruggestuurd. Zodra het pakket bij ons is aangekomen, kunnen we de verzending naar het juiste adres opnieuw in gang zetten. Neem hiervoor gerust contact met ons op.